zondag 13 augustus 2017

"With You" Shawl

       
Gebaseerd op


ofwel


Voor wie er niet tegen opziet met een flink aantal draadjes te werken en af en toe een 'knoopje' !!



Hieronder slechts in plaatjes hoe dit tot stand is gekomen. Eigenlijk heb ik de foto's meer voor mezelf gemaakt voor het geval ik nog eens zo'n project wil beginnen... Om dat uit te schrijven als pdf-bestand is ongeveer net zoveel werk. Weet ik inmiddels: bovenstaande links zijn de uitgewerkte versies van het basismodel. De ene bestaat voornamelijk uit charts. De ander is een (voolopig alleen Nederlandstalige) uitgebreidere uitleg, maar met minder charts dan.



Overigens dateert deze zin-in-codetaal uit het pre-sms-tijdperk. Jawel! Die tijd heeft bestaan.
Het is inmiddels zo'n dertig jaar geleden dat dit onder brieven stond van en naar mijn toenmalig vriendje. Dus ik denk eigenlijk dat het nu wel genoeg verjaard is om het publiekelijk te kunnen delen.

Het leek me wel passend voor een omslagdoek. Evenals het woord "EMBRACE" waarvan de beschrijving voor een klein prijsje te downloaden is. De ironie van mijn bestaan is dat ik het niet verder heb geschopt dan bijstandsmoeder in Zuid-Frankrijk. En veel ideeën heb ik gratis op internet gevonden. Maar bolletjes garen zal ik toch moeten kopen om nog meer van dit soort omslagdoeken te kunnen haken. Een onschuldige verslaving van iemand die (vrij letterlijk) moeite heeft om op de been te blijven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten