dinsdag 20 februari 2018

Vrachtwagendas



Terwijl de eerste autodassen op tafel lagen kwam mijn 12-jarige zoon thuis uit school. Hij zag de dassen, vond ze "gaaf" en bestuurde vervolgens de schema's die ik had getekend. Hij pakte papier en stiften en in een minuut of vijf had hij een schema voor een formule 1 auto getekend. Zo uit het hoofd.

Vervolgens ging hij aan de slag met het ontwerpen van een schema voor een vrachtwagen.

Omdat de autodassen over 6 tot 8 gaatjes gehaakt worden (filet haakwerk van halve stokjes) en de vrachtwagen groter was, kon die daar niet bij. Maar nadat ik alle modellen die ik wilde uitwerken had gemaakt en gehaakt - met behulp van foto's en in een veelvoud van vijf minuten - was dit schema aan de beurt.



Het uitgewerkte schema is als chart voor een klein bedrag te downloaden via Ravelry.

En ik ga het volgende ontwerp van mijn zoon haken....!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten